The online employer branding agency
De wervingscampagne ‘Alles wat je in je hebt. Maak er politiewerk van’ vertelt het echte verhaal over agentenwerk en maakt medewerkers trots.
Het eerste kickstart-project dat geen geld werft, maar professionals binnen institutioneel vermogensbeheer.
Positioneringscampagne online marketeers
Digital Dutch-event positioneert KPN als ICT-bedrijf
Outdoor wervingscampagne UMC Utrecht
Bewustwordingscampagne om vrouwen te interesseren voor werken aan vrede en veiligheid.
Breng medewerkers in beweging met goede interne communicatie.
Vernieuwde werkensite UMC Utrecht wijst sollicitanten beter de weg
De techniek van Defensie van binnenuit meemaken.
Imago- en wervingscampagne Officieren
Deze campagne voor PwC laat kandidaten het échte PwC ontdekken.
Wervingscampagne Technici
Trainees van ABN AMRO doen de #Traineecheck
Wervingscampagne agenten welke bijdraagt aan diversiteitsdoelstelling van de politie.
Employer Branding commercial.
Serious game waarmee de doelgroep direct kan ontdekken dat een digitale achtergrond voor recherchewerk zeer relevant is.
Een interactieve zandbak, waar je wordt gevraagd om het bekende Palmeiland in Dubai zo goed en zo snel mogelijk na te bouwen. De zandbak werkt met Kinect-technologie.
In deze campagne staat de innovatie zelf niet centraal, maar het doel van innoveren. Hoe kan het vernieuwend denken bijdragen aan het verbeteren van de kwaliteit van leven?
Employer branding-campagne
Met deze mentaliteitscampagne spelen we in op waar het in het werk bij DNB om draait.
Een opvallende (kennis)campagne ten behoeve van de werving luchtgevechtsleider of luchtverkeersleider.
Met deze campagne, die het unieke karakter van het KCT onder de aandacht brengt, wilden we de houding t.a.v. het KCT in positieve zin veranderen.
Interactieve experience, waar alle onderdelen van de selectie en keuring worden uitgelegd.
Wervingscampagne vliegers
Campagne voor de werving van ongeveer 700 fte, zowel voor de Luchtmobiele Brigade als voor de Pantserinfanterie.
De campagne bundelt voorbeelden van gezondheid en ideeën.
Positioneren van de VeVa-opleiding onder ouders en leerlingen als vervolg-mbo-opleiding, waar je een vak leert en militair wordt.
Welke technische held word jij?
De campagne verbindt bekende politietaken direct aan jouw rol als ICT'er.
Uniek tv-format in plaats van een traditionele campagne. In een aantal afleveringen maak je als kijker kennis met de verschillende specialismen binnen het korps en de unieke waarden van deze speciale eenheden.
Het zal je maar gebeuren: je social media-profiel blijkt van onder tot boven uitgeplozen door een wijsneuzerig achtjarig kind.
Mobile game & Nationaal Kampioenschap voor werving luchtverkeerleiders.
Employer Branding commercial
Mobiele interactieve game gebouwd in een truck. Hier nemen twee spelers het tegen elkaar op, door met verzwaarde rugzakken te 'rennen' over een virtueel parcours.
Een challenge binnen Facebook, waar je aan de hand van verschillende onderwerpen je mening moest vormen. De beste kandidaten kregen de mogelijkheid hun idee voor te leggen aan de vakjury.
Werving infanteristen
Een experiment over verantwoordelijkheid
Campagne op Facebook, waar je in een virtuele Operatie Kamer de profielfoto van een vriend(in) naar keuze onder handen kan nemen.
Online cursus Verpleegkunde Xtreme, waar Bioloog Freek Vonk aan den lijve de verschillen ontdekt tussen het werk van een 'gewone' verpleegkundige en een Defensie-verpleegkundige.
Become an F16 Pilot
Campagne om geïnteresseerden aan te moedigen zich voor te bereiden op de sollicitatie naar de mariniersopleiding.
Tijdens deze bijzondere mbo-opleiding leer je én een vak verstaan én word je militair.
Do you have what it takes?
De kinderen van het WKZ starten opvallende wervingsactie: 'De kanjers van het WKZ zoeken kanjers voor het WKZ’
Employer branding ABN AMRO
Ontsla jezelf voor een ander het doet.
Bijzondere open nacht om de toren van Schiphol te mogen bezoeken.
Sterk selecterende site, met een interactieve 360º video die je direct meeneemt naar de verkeerstoren van Schiphol. De campagne prikkelt, de website informeert.
Job, de laatste werkloze van Nederland.
Fresh Blood conference
Eager, Enthusiastic en Energetic
Stap in de bus naar en tegelijkertijd in de wereld van het UMC Utrecht.
Tools waarmee de doelgroep een beter inzicht in toekomstige mogelijkheden krijgt.
Lekker zelf infuusprikken, leren dotteren of een ambulance besturen. Het kan tijdens de UMCU Doe-Het-Zelf-Dag.
360me.nl, een online ontwikkelingsplatform
Arbeidsmarktcampagne met als centrale thema: meer tijd voor thuiszorg.
Inkomensambulance: als zorgmedewerker kan je de ambulance op je collega afsturen.
Arbeidsmarktcampagne voor de werving van gediplomeerd OK-personeel.
Stap uit de sleur. Word buschauffeur.
Employer branding-campagne DNB
Opeens heb je het: je wordt conducteur
In de gezondheidszorg heb je 't vaak té druk. Gelukkig kun je solliciterentijdensjevakantie.nl