The online employer branding agency
Deze contentcampagne zetten we in om studenten anders te laten denken over de cultuur van ABN AMRO en meer inzicht te geven in de inhoud van het traineeship. Via social media vragen we studenten wat ze willen meemaken in de bank. Willen ze meer weten over de sfeer, of willen ze een kijkje nemen in de lunchruimte? Willen ze meer weten over hun toekomstmogelijkheden, of over hoe je moet speeddaten voor je eerste traineeopdracht? Trainees van ABN AMRO gaan zelf op zoek naar de antwoorden. In ultrakorte filmpjes van vijftien seconden geven zij antwoord op de vragen en checken zij hoe dit zit bij de bank.
Contentcampagne via social media
De filmpjes worden gepost via de social media kanalen van ABN AMRO; Facebook, LinkedIn, Twitter en Instagram worden afgewisseld met vacatureposts voor het traineeship. De oproep om aan te geven wat ze binnen de bank willen zien, werkt het beste door gebruik te maken van een poll.
Deze campagne heeft nu een aantal weken gelopen en zal later in het najaar worden herhaald met nieuwe filmpjes.