The online employer branding agency
Het eerste kickstart-project dat geen geld werft, maar professionals binnen institutioneel vermogensbeheer.
Vermogensbeheerder Achmea Investment Management (Achmea IM) lanceert een speciale crowdsourcing-campagne. De campagne heeft als doel een ‘kickstart’ te maken met het werven van ervaren professionals binnen vermogensbeheerder. Achmea IM heeft een website in het leven geroepen waarop de details van het project zichtbaar zijn: www.100billionStartUp.com. In een video houdt Achmea IM haar salespitch voor potentiële kandidaten.
Achmea IM is een grote speler in de vermogensmarkt met een nieuwe start. Die bouwt op 60 jaar ervaring. Rogier Krens, Directeur Vermogensbeheer van Achmea IM, vertelt: “De markt kenmerkt zich door gevestigde en grote partijen die al jarenlang de markt domineren. Achmea IM groeit hard en daarom zijn we op zoek naar ervaren vermogensbeheerders om ons bedrijf verder uit te bouwen.
De campagne bestond uit een actiewebsite, met crowdsourcing pitch-video, online advertising, Recruitment PR (in samenwerking met De Bruijn PR) en social media.