Politie

werk waar iedereen een mening over heeft

Het is misschien wel het meest zichtbare werk van Nederland. We vinden allemaal wel iets van van de politie. En daar zit precies de uitdaging.

Want het beeld van de agent op straat bepaalt voor een groot deel de totale reputatie. Hoe spreek je dan een groot potentieel aan voor een van de vele banen bij de politie?

Met het employer brand kantelen we het perspectief. We laten politiewerk zien zoals je het nog niet eerder zag. Het doel is om doelgroepen in te laten zien dat zij hun professionele kwaliteiten in kunnen zetten in de context van de politie. Maak er politiewerk van.

politiewerk zoals je het niet eerder zag

met twee jobbrands werken aan een sterk werkgeversmerk.

Als we kijken waar de grote tekorten bij de politie zitten, dan hebben de diverse agentenfuncties en de digitale recherche topprioriteit. In onze communicatie richten we ons op deze twee jobbrands.

Het is de kunst om deze doelgroepcampagnes samen op te laten tellen tot een sterk werkgeversmerk. Daarom kiezen we niet alleen voor brede zichtbaarheid, maar ook voor een manier van communiceren die je niet direct bij de politie verwacht.

Bekijk de cases

crimediggers

Bekijk case

agentenwerving

Bekijk case

meer weten?

Onno Gout

Client Director