Employer Branding voor ambitieuze werkgevers
Met deze campagne voor PwC willen we kandidaten het échte PwC laten ontdekken. Geen opgeklopte reclameverhalen vertellen, maar mensen een bijzonder kijkje gunnen in de wereld van PwC. Een organisatie vol ambitie en persoonlijke aandacht voor talent. PwC voldoet aan het beeld dat je hebt bij werken bij een groot accountancykantoor: saai, anoniem, formeel - noem maar op. Daarom geven we in de campagne voortdurend voorbeelden van wat PwC zo bijzonder maakt en die boven verwachting zijn: Ook dat is #werkenbijpwc.
Omdat we kandidaten in gesprek willen brengen met de echte mensen bij PwC, spelen social media een belangrijke rol binnen de campagne. Reporters Bo en Jelte gebruiken social media om verschillende vragen op te halen bij de doelgroep, die ze graag aan PwC willen stellen. Onder de hashtag #vraagPwC worden alle vragen verzameld, waarmee Bo en Jelte op pad gaan om de antwoorden te krijgen. Brutaal en recht door zee onderzoeken ze hoe het er echt aan toegaat bij PwC en nemen ze een kijkje achter de schermen.